تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3

دستگاههای اجرایی البرز برای رفع مشکلات شهر جدید مهستان پای کار هستند

  • کد خبر : 229744
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

نماینده عالی دولت در استان البرز با ابراز نارضایتی از روند اجرای مصوبات جلسه قبل رسیدگی به مشکلات شهرجدید مهستان، گفت: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان برای رفع مشکلات این شهر پای کار هستند.

به گزارش کمال مهر، مجتبی عبدالهی روز چهارشنبه در نشستی که با حضور مدیران خدمات‌رسان، شهردار ، رییس شورای اسلامی‌ و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید مهستان استان البرز برگزار شد، افزود:  طی دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی از مشکلات و درخواست های  به حق مردم شهرجدید مهستان  با خبر شدیم ؛ از این رو طی نشستی تخصصی برای رفع بخش بزرگی از موانع برنامه ریزی کردیم.
وی  گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و پیمانکاران مربوطه متعهد شدند که طی زمان مقرر نسبت به تحقق مصوبات اقدام کنند ولی اکنون از زمانبندی عقب هستند؛ بنابراین انتظار می رود در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.
استاندار البرز بیان داشت: باید احساس مسوولیت مضاعفی نسبت به مسائل مردم داشته باشیم و به عنوان کارگزاران نظام مقدس  اسلامی، مردم را مانند خانواده خود بدانیم.
وی افزود: مدیران شرکت عمران شهر جدید مهستان و شهردار این شهر با مردم دیدار و گفت و گو مستمر داشته باشند و مطالبات آنها را بررسی و برای حل مشکلات تلاش کنند.
عبداللهی گفت: مدیران در شهرجدید هشتگرد  ساکن شوند و با اشراف کامل برای حل مسائل همراهی و همپوشانی داشته باشند؛ باید رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران در شهرجدید مهستان افزایش یابد چراکه طی بازدیدهای میدانی این امر مهم نظر سنجی می شود.
استاندار البرز در این جلسه با بررسی بند به بند مصوبات جلسه گذشته از مسوولان مربوطه گزارش عملکرد خواست و در خصوص عقب ماندگی از برنامه ها تذکر جدی داد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز در این نشست اظهار داشت: اگر شهرداری و شرکت عمران شهر جدید مهستان  زیرسازی‌ ها را آماده کنند قیر و آسفالت رایگان به آنها تحویل خواهد شد.
محمدرضا البرزی افزود: اولویت مهم ما تکمیل راه های روستایی نیز است و در تلاش هستیم تعداد روستاهای فاقد راه آسفالته را  به صفر برسانیم.
وی افزود: باید در کنار ضعف ها و مشکلات مردم در جهت امید آفرینی در جامعه تلاش نمود و نگاه به آینده را بهبود بخشید.
در پایان نیز استاندار البرز با جمعی از متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید مهستان  دیدار و با آنها به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد.
شهر جدید مهستان (شهرجدید هشتگرد) با ۸۶ هزار نفر جمعیت با تکمیل و واگذاری بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی مهر و طرح نهضت ملی مسکن جمعیت آن از ۵۰۰ هزار نفر فرارتر خواهد رفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x