تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5

کشف ۲۰۰ فقره سرقت داخل خودرو توسط پلیس آگاهی البرز

  • کد خبر : 229738
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز، ۲ نفر از سارقان حرفه‌ ای لوازم داخل خودرو در شهر کرج دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متوالی از خودرو های شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع با اولویت در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات اولیه پلیس نشان دهنده این بود که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس با کمین در اطراف مراکز تفریحی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی و با شیوه تخریب شیشه و یا کلاف کردن اقدام به سرقت لوازم داخل آن ها می کنند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه کاراگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای لوازم خودرو که به تازگی از زندان آزاد شده بودند شده و با یافتن مخفیگاه آنها در شهر کرج، پس از چندین روز تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ آنها را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در شهر کرج، گفت: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۵۰ نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر ادامه دارد.
سردار محمدیان در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و یادآور شد: شهروندان می توانند با تجهیز خودرو خود به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال، تا حد زیادی از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x