تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در امورات فرهنگی استقبال می کنیم

  • کد خبر : 229713
  • 23 خرداد 1401 - 21:46

شهردار فردیس گفت: حس خوبی به زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و زنجانی های مقیم البرز دارم. شروع فعالیت رسمی انجمن زنجانی های مقیم البرز با یاداوره شهدا حرکت هوشمندانه و ارزشی است. لازمه موفقیت طرحهای جهادی، همدلی، احساس مسئولیت و کمک‌های متقابل است لذا ما از حضور سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی در امورات عام‌المنفعه و فرهنگی استقبال می کنیم.

✍️ رضا قاسمپور
امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ادامه سلسله دیدارهای موسسه فرهنگی هنری زنجانی های مقیم البرز(اشراق البرز) با مسئولین استانی،جلسه هم اندیشی با شهردار فردیس برگزار گردید.
ابتدا دکتر تقی لو رئیس هیات مدیره ضمن تشکر از هماهنگی نشست افزود: موسسه فرهنگی هنری اشراق،موسسه ای چند منظوره با گستره فعالیت کشوری است رویکرد این موسسه فعالیت های فرهنگی_هنری و امورات عام المنفعه می باشد. ما در کنار کمک های مومنانه و اقدامات جهادی در بزنگاههایی چون کرونا ویروس برای تبرک فعالیت رسمی  “یاداوره شهدای زنجانی تبار البرز” را در دستور کار داریم.
 

 
“حاج شوذب محمدی” مدیر عامل اشراق نیز ضمن معرفی فعالیت های انجام شده افزود: شهدا همگی شاخص هستند از بیش از ۲۰۰ شهید زنجانی تبار البرز که تاکنون شناسایی شده اند بیش از ده نفرشان از فرماندهان جنگ هستند. ما سوم مرداد یادواره شهدا را مردمی برگزار خواهیم کرد. شهرستان فردیس یکی از شهرستانهای مهم استان و پذیرای تعداد قابل توجهی از خانواده شهداست. لذا لازم بود دیداری با آقای شهردار داشته باشیم.
رضا قاسم پور مسئول کمیته فرهنگی اشراق با اشاره به تراکم بسیار بالای شهرستان فردیس افزود:اموزش و پرورش فردیس متراکم ترین فضای آموزشی را در کل کشور دارا بوده و به دلیل استقرار بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کوچکترین شهرستان ایران به همان نسبت مشکلات چندلایه مدیریت شهری نیز متراکم و متقاطع می باشد.
کمیته فرهنگی اشراق آماده مساعدت فکری و رسانه ای جهت پیدایی راهکارهای عملیاتی و کاستن از آسیب های اجتماعی شهر فردیس می باشد.
 

مهندس محسن انصاری مسئول کمیته جوانان اشراق و هماهنگ کننده نشست نیز ضمن معرفی فعالیت‌های کمیته جوانان افزود:ما در کارهای فرهنگی و جهادی در کنار شهردار و شورای شهر فردیس هستیم. برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر نسل جدید و جوانان با آرمان‌های راستین انقلاب و شهداست.
 

در پایان مهندس آژیر شهردار فردیس ضمن استقبال از برنامه های فرهنگی مذهبی موسسه اشراق البرز افزود: حس خوبی به زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و زنجانی های مقیم البرز دارم.شروع فعالیت رسمی انجمن زنجانی های مقیم البرز با یاداوره شهدا حرکت هوشمندانه و ارزشی است. لازمه موفقیت طرحهای جهادی، همدلی، احساس مسئولیت و کمک‌های متقابل است لذا ما از حضور سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی در امورات عام‌المنفعه و فرهنگی استقبال می کنیم.
 

 
گزارش: رضا قاسمپور

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x