تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
3

ظرفیت های اداره کار و رفاه اجتماعی البرز در خدمت معلولان و توانخواهان است

  • کد خبر : 229710
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز حمایت مجموعه این اداره کل از معلولان و افراد توانخواه تحت پوشش بهزیستی استان را از جمله وظایف خطیر در بستر رفع مشکلات این عزیزان عنوان کرد.

به گزارش کمال مهر، عبدالله دارایی عصر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی وزارت تعاون در البرز با محوریت هماهنگی های بین دستگاهی درمحل سازمان بهزیستی استان ، ضرورت ایجاد زمینه های اشتغال برای این جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد.
وی تصریح کرد: از مجموعه حمایتی مالی دستگاه های اجرایی در وزارت مردم در البرز از جمله بانک های رفاه کارگران، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید انتظار جدی داریم موانع موجود در مسیر ارایه تسهیلات اشتغال به ویژه برای جامعه هدف را کاهش دهند و در ایجاد اشتغال این بخش از جامعه با نگاه دلسوزانه بیشتری گام بردارند.
وی گفت: اقدامات حمایتی از جامعه معلولان به ویژه تخفیف های مربوط به تامین اجتماعی و تکالیف حمایتی تسهیلاتی مندرج در قانون در مورد جامعه هدف بهزیستی باید کاملا اعمال شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز با تاکید برحل فوری مسایل مربوط به شرکای اجتماعی بهزیستی به لحاظ حساسیت های خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: ظرفیت های موجود در بخش های حاکمیتی و حمایتی باید در خدمت مراکز و موسسات خدمات رسان بخش توانخواهان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان قرار گیرد.
دراین نشست که با حضور روسا و مدیران با محوریت هماهنگی های بین دستگاهی  برگزار شد، درخصوص ارایه گزارش عملکرد دستگاه های عضو، چالش های مراکز و موسسات دولتی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان و مهارت آموزی و اشتغال جامعه هدف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مباحث مربوط به نشریه اطلاع رسانی شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط، اختصاص کارگزاری ویژه بیمه اجتماعی خبرنگاران و ضرورت آموزش رایگان کارکنان دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت مردم در استان و خانواده های آنان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x