تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
1

دستگیری و انهدام باند سارقین به عنف در چهارباغ

  • کد خبر : 229592
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری و انهدام باند ۵ نفره سارقین به عنف با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران چراغی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف از شهروندان توسط راکبین دو دستگاه موتورسیکلت در سطح حوزه کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ،موفق به شناسایی این سارقین شدند که توسط دو موتور سیکلت با صورت های پوشیده و چفیه اقدام به خفت گیری و سرقت از شهروندان به صورت باندی در این شهرستان می کردند.
سرهنگ چراغی اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی اعضای باند ۵ نفره در یک عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان این که کلیه شکات و مالباختگان شناسایی شده اند گفت: دو نفر مالخر نیز در این راستا شناسایی و دستگیر شدند که یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۴ دستگاه گوشی سرقتی از آنان کشف و تحویل شکات شد و متهمان و مالخران نیز پس از تکمیل پرونده به همراه قرار متناسب روانه زندان شدند.
سرهنگ چراغی در پایان خاطرنشان کرد: تولید امنیت یک امر اجتماعی است و شهروندان می بایست به سهم خود در تولید امنیت در جامعه با پلیس مشارکت داشته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x