تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

کمالشهر در آستانه جهشی بزرگ است

  • کد خبر : 229527
  • 11 خرداد 1401 - 19:56

شهردار کمالشهر گفت: پیگیری مستمر و مجدانه شهرستان شدن کمالشهر، انتقال ایستگاه مترو از دانشگاه خوارزمی به کمالشهر، شکستن قفل خواب شش ساله پروژه معطل و خاک خورده بیمارستان کمالشهر، تلاش برای ایجاد ساختارهای اداری،نهادهای فرهنگی اجتماعی لازم برای توسعه منطقه گوشه هایی از برنامه های راهبردی ماست.

✍️ رضا قاسمپور
امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ هیات مدیره اشراق البرز با شهردار کمالشهر دیدار و گفتگو کردند در این دیدار شهردار پس از استماع نقطه نظرات حاضرین گفت: از برگزاری جلسه خوشحالم و امیدوارم چنین نشست هایی خروجی مشخصی برای توسعه و آبادانی شهر ۲۰۰ هزار نفری و فوق محروم کمالشهر در پی داشته باشد.
دنبال امورات عام المنفعه هستیم
در ابتدا حاج شوذب محمدی مدیر عامل اشراق البرز ضمن تشریح فعالیت های موسسه افزود: موسسه اشراق البرز (انجمن زنجانی های مقیم استان البرز) پیگیر امورات عام المنفعه و عمومی است در ماه گذشته اعضای موسسه ضمن حضور در مناطق محروم کمالشهر قدم هایی در جهت محرومیت زدایی از مدارس فوق محروم برداشته اند و در ادامه نیز فعالیت های فرهنگی اجتماعی و عام المنفعه اشراق در کمالشهر و چهارگوشه استان البرز تداوم خواهد یافت.
 
 

 
برگزاری یادواره شهدای اشراق البرز
مهندس عزیزی دبیر یادواره شهدای اشراق البرز نیز ضمن تشکر از بابت هماهنگی نشست هم اندیشی و همچنین اقدامات روبه جلو و پیشران دکتر بهمنی در سمت شهرداری کمالشهر افزود: پاسداشت یاد و نام شهدای جنگ‌ تحمیلی به عنوان امتداد شهدای حماسه کربلا مورد تاکید بزرگان نظام و انجمن اشراق البرز بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.
کمالشهر آبستن فاجعه متروپل است
رضا قاسم پور معلم خبرنگار نیز ضمن اشاره به حضور میدانی در مناطق محروم کمالشهر و انعکاس گزارشات آن در اشل ملی افزود: انتظار داریم حواشی ازار دهنده جاده قزلحصار ساماندهی شده و پسماند شهری از انظار عمومی و اطراف مراکز آموزشی جمع شود وی از اوقافی بودن شهرک امیرالمومنین (ع)، ساخت و سازهای غیرمجاز، فاضلاب رها در گستره شهری، متراکم بودن کلاسهای خرمدشت، فقدان فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت فزاینده، بالا بودن آسیب های اجتماعی، نبود بیمارستان و مراکز درمانی، نازل بودن فضای سبز،فقدان کمربندی کمالشهر و… به عنوان مشکلات این منطقه یاد کرده افزود: کمالشهر آبستن فاجعه متروپل در اشل کوچکتر است.
آماده مشارکت در اشتغالزایی هستیم
مسلم بابالو وکیل و کارافرین نیز ضمن تشریح چالش های  پرورش گل و گیاه در استان افزود: ما آماده ایم تا با مشارکت با شهرداری در صنعت گل و گیاه کمالشهر مشارکت و در ایجاد اشتغال و کاستن از بیکاری منطقه تلاش نمائیم.
 

حمایت از برنامه های فرهنگی اجتماعی
بهرامی عضو شورای شهر و رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر کمالشهر نیز ضمن استقبال از نشست هم اندیشی افزود: آماده همکاری و مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی عام المنفعه با محوریت شورا و شهرداری کمالشهر هستیم.
کمالشهر در آستانه جهشی بزرگ است
در پایان بهمنی ضمن تشریح داستان شهردار شدنش در کمالشهر افزود: در روزهای متصل به سالگرد ارتحال ملکوتی امام قرار داریم و خود را آماده تجدید میثاق اخلاقی و عرفانی با امام شهدا کرده ایم.
بهمنی با مغتنم خواندن دوره خدمت به مردم گفت: ما نسل دوم انقلابیم باید با کمک بزرگان قدر لحظات را دانسته و در حل و فصل جهادی مشکلات مردم زبانزد باشیم. وی در ادامه ضمن تشریح مشکلات چند لایه افزود: شهر ۲۰۰ هزار نفری کمالشهر سومین شهر پرجمعیت استان فاقد ساختارهای اداری، خدماتی و بهداشتی لازم برای چنین جمعیت فزاینده است.
وی افزود: ما در مدت حضور خود در جایگاه شهرداری ضمن پایش مستمر امورات روزمره و اوضاع جاری شهر، دنبال کارهای کلان، ماندگار و استراتژیک هستیم.
شهردار کمالشهر تصریح کرد: پیگیری مستمر و مجدانه شهرستان شدن کمالشهر، انتقال ایستگاه مترو از دانشگاه خوارزمی به کمالشهر، شکستن قفل خواب شش ساله پروژه معطل و خاک خورده بیمارستان کمالشهر، تلاش برای ایجاد ساختارهای اداری،نهادهای فرهنگی اجتماعی لازم برای توسعه منطقه گوشه هایی از برنامه های راهبردی ماست.
بهمنی در پایان افزود: از طرح های اشتغالزایی، کارافرینی، دانش بنیان و امورات فرهنگی اجتماعی عام المنفعه استقبال و حمایت می کنیم.
 
 
گزارش: رضا قاسمپور

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x