تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دستگیری باند سارقان منزل و مغازه با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت

  • کد خبر : 229519
  • 11 خرداد 1401 - 18:47

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سرقت از منزل و مغازه با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی صحنه های سرقت و انجام تحقیقات مشخص شد در تعدادی از سرقت های انجام شده، ۳ نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و با مخدوش کردن پلاک خودرو اقدام به سرقت از منازل و مغازه ها نموده اند که موضوع توقیف خودرو مورد نظر به تمامی واحدهای گشت کلانتری های استان ابلاغ شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: واحد گشت کلانتری ۳۸ بنفشه در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با ۳ نفر سرنشین مشکوک که راننده خودرو به محض روئیت پلیس اقدام به فرار نمود که پس از مدتی تعقیب و گریز سرنشینان خودرو با به جا گذاشتن اتومبیل خود موفق به فرار شدند.
رئیس پلیس آگاهی البرز بیان کرد: با توجه به خودرو توقیف شده مالک آن احضار که اعلام نمود اتومبیل را بصورت قولنامه ای به شخصی فروخته که خریدار جهت فک و تعویض پلاک اقدام ننموده است. با بررسی هویت خریدار مشخص شد وی دارای سوابق متعدد کیفری بوده و آدرس های ثبت شده در قولنامه فروش خودرو نیز غیر واقعی می باشد.
وی گفت: مأموان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم مورد نظر و همدست وی شدند که پس از کسب دستور قضائی و در یک عملیات همزمان و غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر نمودند.
سرهنگ “نادربیگی” با اشاره به اینکه متهمین در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب عمل مجرمانه شده ولی در مواجهه با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف ندیدند، خاطر نشان ساخت: متهمین به انجام ۳۶ فقره سرقت اعتراف که پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شدند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x