تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

رهایی گروگان و دستگیری آدم ربا در کمتر از ۴۸ ساعت

  • کد خبر : 229504
  • 10 خرداد 1401 - 13:27

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انجام عملیات رهایی گروگان و دستگیری ۲ آدم ربا در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش فردی میانسال توسط ۲ شخص ناشناس در روستای حاجی آباد ساوجبلاغ، بررسی موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع شد.
وی افزود: بررسی اولیه کارآگاهان نشان دهنده این بود که شخصی از آشنایان گروگان، با اجیر کردن ۲ نفر اقدام به ربودن نامبرده کرده و از وی مبلغی را در خواست دارد تا او را رها کند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری گروگان در شهرستان چهارباغ شناسایی شد.
این مقام انتظامی گفت: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی گروگان، ۳ متهم را در این زمینه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هر گونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را درکوتاه ترین زمان کشف می کند.
 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x