تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی در البرز

  • کد خبر : 229257
  • 12 آذر 1400 - 16:57
تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی در البرز

برنامه‌های بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت روز دانشجو توسط فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تشریح شد.

به گزارش کمال مهر؛ جعفر فلاح نژاد، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، ضمن تشریح برنامه‌های دانشجویان در روز دانشجو، گفت: همراه با جمعی از دانشجویان بسیجی در مورخه ۱۴ آذرماه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنیم. همچنین بسیجیان دانشجو با سردار فرمانده محترم سپاه امام حسن مجتبی نیز نشستی دانشجویی و دوستانه  را برگزار خواهند داشت.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی البرز از غبار روبی مزار شهدا توسط دانشجویان بسیجی خبر داد و یادآور شد: دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد هشتگرد و نظرآباد با امامین جمعه این شهرستان ها یکی دیگر از برنامه‌های دانشجویان همزمان با هفته دانشجو است.

وی افزود: برگزاری برنامه شکوه ایثار برای تقدیر از فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی توسط معاونت جهادی این ناحیه انجام خواهد شد، همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه هم اندیشی درباره حجاب در دانشگاه، اختتامیه جشنواره استکبارستیزی در دانشگاه خوارزمی از دیگر برنامه‌های ما در هفته دانشجو خواهد بود.

فلاح نژاد بیان کرد: در این هفته همراه با جمعی از فعالان دانشجویی به دیدار آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج خواهیم رفت و درباره تعامل نهاد نماز جمعه با دانشجویان گفتگو می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از فرماندهان حوزه های بسیج دانشجویی در تریبون نماز جمعه حضور می‌یابند و به تشریح مطالبه گری و بیان دغدغه‌های دانشجویان می‌پردازند. همچنین برنامه ای جامع توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه در روز ۱۶ آذر  برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسؤول اکران فیلم سینمایی منصور در ۳ دانشگاه آزاد کرج،خوارزمی و پردیس کشاورزی در روز ۱۷ آذرماه از دیگر برنامه های این هفته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در کل ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در هفته دانشجو  ۳۴ عنوان برنامه را در همه دانشگاه ها و در سطح استان برگزار خواهد نمود و از همه فرهیختگان و مردم شریف استان برای شرکت در این برنامه ها دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x