تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اعتراف به ۵۰ فقره زورگیری درفردیس

  • کد خبر : 229157
  • 11 آذر 1400 - 14:27
اعتراف به ۵۰ فقره زورگیری درفردیس

فردی که با شناسایی افراد کم سن و سال و خانم‌ها در اماکن خلوت شهرستان فردیس، اقدام به ۵۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری کرده بود، توسط پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر؛ سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرزگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت با شیوه زورگیری از افراد کم سن وسال و بانوان توسط راکب یک موتورسیکلت در مناطق مختلف شهرستان فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سارق به صورت انفرادی افراد کم سن و سال و بانوان را در مناطق خلوت شهر زیر نظر قرار داده و در فرصتی مناسب با شیوه‌های راه انداختن دعوای سوری و پرسیدن آدرس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش آن‌ها می‌کرد.

او گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی، در نهایت موفق به شناسایی سارق شده و با زیر نظر قرار دادن تحرکات او را با همکاری یکی از کلانتری‌های شهرستان فردیس حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی افزود: سارق که با دیدن مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به ۵۰ فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد و تاکنون ۴۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

انتهای پیام /ر. ن

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x