تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

البرز برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و آب متحد می‌شود

  • کد خبر : 229099
  • 11 آذر 1400 - 12:31

استاندار البرز گفت: دستگاه ها باید هماهنگی بیشتری داشته باشند و چاره اندیشی کنند و ضروت دارد روحیه کار تیمی با اهداف مشترک در استان تقویت شود.

به گزارش کمال مهر؛ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه افتتاح ساختمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، که روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی صورت گرفت، با قدردانی از اقدامات صورت گرفته، افزود: امید است افتتاح این ساختمان منشا اقداماتی ویژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر حوادث مختلفی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور رخ داده، گفت: مقام معظم رهبری در جلسات تخصصی در خصوص حفظ و حراست از منابع طبیعی بیانات و فرمان های متعددی داشته اند.

عبداللهی افزود: متاسفانه شاهد دست اندازی ها و تصرفات بسیاری در حوزه منابع طبیعی بوده ایم و صدمات جبران ناپذیری را در پی داشته است. تا کنون تلاش های خوبی در این راستا صورت گرفته ولی کافی نیست و باید با جدیت بیشتری وارد عمل شویم.

استاندار البرز افزود: دستگاه‌ها باید هماهنگی بیشتری داشته باشند و چاره اندیشی کنند و ضروت دارد روحیه کار تیمی با اهداف مشترک در استان تقویت شود. خسارات گذشته جای خود دارند و اکنون باید برای جبران آنها اقدام کنیم و اجازه ندهیم اراضی کشاورزی و باغ‌ها تخریب شوند و کاربری آنها تغییر کند.

عبداللهی افزود: اداره منابع طبیعی باید در جهت حفظ منابع آب و فضای سبز استان با دستگاه های مربوطه همپوشانی و هم افزایی داشته باشد و برنامه مشترک تعریف کند. برای افزایش فضای سبز استان به مردم نقش و برنامه بدهیم و با راه اندازی پویش هر شهروند یک درخت، علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، سرانه‌های فضای سبز را نیز ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x