تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

استاندار البرز: نهضت درختکاری در البرز راه‌اندازی شود

  • کد خبر : 229026
  • 08 آذر 1400 - 15:03
استاندار البرز: نهضت درختکاری در البرز راه‌اندازی شود

استاندار البرز گفت: نهضت درختکاری باید در البرز شکل بگیرد و اداره کل منابع طبیعی با کمک خیرین می تواند با ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده ها، مردم را برای کاشت درخت ترغیب کند.

به گزارش کمال مهر؛ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار با اعضای مجمع خیرین آبخیزداری و آبخوان داری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: چنین مجمعی با این تفکر و اهداف، بسیار ارزشمند است و فعالیت آنها جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: به طور قطع با تمام توان حامی این مجموعه هستم و در مسیر نیل به اهدافشان مساعدت خواهند داشت.

عبداللهی گفت: آبخیزداری و آبخوان داری اموری تخصصی محسوب می‌شوند و خیرین این مجمع برای جلب مشارکت مردم می‌توانند با تغییر نام آن بعنوان خیرین حفظ و ذخیره آب و اقناع سازی افکار عمومی این امر را تسهیل کنند.

وی افزود: حضور جوانان و شرکت های دانش بنیان در این مجمع می‌تواند راه‌های نوین دنیا را برای حفظ آب به مردم و مسؤولان معرفی کند.

استاندار البرز گفت: باید بدنبال ایجاد تصفیه خانه‌های محلی و امکان بازچرخانی آب در نقاط مختلف استان باشیم.

وی افزود: این مجمع می تواند فرهنگ صحیح مصرف را در عموم مردم نهادینه کند و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب و منابع طبیعی را به مردم آموزش دهد.

عبداللهی گفت: نهضت درختکاری باید در البرز شکل بگیرد و اداره کل منابع طبیعی با کمک خیرین می‌تواند با ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده‌ها، مردم را برای کاشت درخت ترغیب کند.

استاندار البرز یادآور شد: این کار می‌تواند با شعار هر شهروند یک درخت، نتایج ارزشمند همچون نشاط اجتماعی، بازپیرایی فضای سبز شهری و ایجاد کمربند سبز در استان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x