تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

۱۳۰۰ بسته تحصیلی و ۳۰ تبلت به دانش آموزان البرزی اهدا شد

  • کد خبر : 228996
  • 09 آذر 1400 - 14:56
۱۳۰۰ بسته تحصیلی و ۳۰ تبلت به دانش آموزان البرزی اهدا شد

بیش از ۱۳۰۰ سری لوازم‌التحریر و ۳۰ تبلت به ارزش ۴۰۰ میلیونتومان با مساعدت شهرداری و شورای شهر محمد شهر، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد محمد شهر تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش کمال مهر؛ سید رضا شوبیری، رئیس اداره کمیته امداد محمد شهر، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در محمد شهر بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز موردحمایت کمیته امداد وجود دارد، گفت: بیش از ۱۳۰۰ سری لوازم‌التحریر و ۳۰ تبلت به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان با مساعدت شهرداری و شورای شهر محمد شهر، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد محمد شهر تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

شوبیری با تقدیر از کمک‌های ویژه شهرداری و شورای شهر محمد شهر به امور تحصیلی دانش آموزان محروم این شهرستان افزود: حضور خیرین و دستگاه‌های اجرایی که متعهد به انجام مسئولیت اجتماعی خود می‌باشند فرصت مناسبی جهت ارائه خدمت بیش‌ازپیش به محرومین منطقه محمد شهر فراهم نموده است.

رئیس کمیته امداد محمد شهر اظهار کرد: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۳ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در شهر محمد شهر از طریق اسکن کد (QR درگاه پرداخت الکترونیکی)، تماس با شماره تلفن ۳۶۳۱۳۸۰۳ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷ ۱۱۹ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/ج/م

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x