تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بررسی متمم بودجه شهرداری تسریع شود

  • کد خبر : 228811
  • 05 آذر 1400 - 1:18
بررسی متمم بودجه شهرداری تسریع شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بررسی بودجه سال جاری شهرداری، گفت: بودجه شهرداری به سمت مساله محور،پروژه محور با رویکرد محله ،منطقه و فرا منطقه ای رده بندی شود.

به گزارش کمال مهر ، علیرضا رحیمی، نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بررسی متمم بودجه شهرداری مورد تأکید شورا است، گفت: انتظار می‌رود در خصوص متمم بودجه که در دست بررسی است دقت بیشتری در متمم تهیه شده صورت می‌گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مناطق شهرداری بیشتر به سمت خرده کاری پیش رفته اند و بودجه آنها مساله محور نیست، لذا در بودجه ۱۴۰۱ که شهرداری تهیه می کند مساله محور ،پروژه محور با رویکرد محله ،منطقه و فرا منطقه ای رده بندی شود وحوزه مناطق فعال تر گردد.

رحیمی بیان کرد: انتظار داریم در تنظیم بودجه سال آتی از نظرات نخبگان شهر، بزرگان و رسانه‌ها استفاده شود و در سال ۱۴۰۱ آغاز حرکت به سمت برنامه ریزی مشارکتی و وکالتی باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج دربخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: در خصوص تبدیل وضع نیروهای شرکتی و ایثارگران عزیز باید تصمیمات دور از سلایق فردی و در چهارچوب مشخص صورت گیرد، لذا شهرداری در این خصوص دقت و بررسی کند که حقی از این عزیزان ضایع نشود که ضمان است.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x