تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

عزت و اقتدار پلیس در گرو صیانت از خود است

  • کد خبر : 228735
  • 04 آذر 1400 - 13:06
عزت و اقتدار پلیس در گرو صیانت از خود است

سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: سرمایه اصلی پلیس جامعه محور، اعتماد مردم است بنابراین پلیس باید همواره به صیانتِ خود توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش کمال مهر ،  سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: اصلی ترین سرمایه پلیس جامعه محور اعتماد مردم است به همین دلیل همه بخش های پلیس باید به موضوعات مربوط به صیانت و حفاظت از کارکنان توجه ویژه ای داشته باشند و در این خصوص آموزش ها و نظارت های لازم را مد نظرقرار دهند.

او با اشاره به سنجش سلامت رفتاری کارکنان، افزود: پلیس باید در همه حوزه ها، همواره خود را به روز و کارآمد نگه دارد و به فکر تعالی رفتار سازمانی خود باشد و سنجش سلامت اداری نیز یکی از اقدامات مهم صیانتی محسوب می شود چرا که یک برخورد بد و ناشایست از طرف پلیس می تواند مشکلات متعددی را به وجود بیاورد.

سرهنگ گودرزی گفت: مردم از پلیس انتظار ویژه و بسیار بالایی دارند و نمی خواهند حتی یک تخلف را از آن ها ببینند و این انتظار مسئولیت ماموران نیروی انتظامی را سنگین تر می کند.

او افزود: پلیس باید نظم و انضباط را در همه امور سرلوحه کارهای خود قرار دهد و با همت، اراده و اعتقاد محکم و با سلامت کامل در مسیر پرافتخار خدمت گام بردارد.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x