تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

نیمی از اعتبار تملک و دارایی در فردیس پیش بینی تخصیص می‌یابد

  • کد خبر : 228704
  • 03 آذر 1400 - 23:48
نیمی از اعتبار تملک و دارایی در فردیس پیش بینی تخصیص می‌یابد

فرماندار فردیس گفت: میزان اعتبارات تملک و دارایی شهرستان فردیس حدود ۶۰ میلیارد تومان است که بین ۶۴ پروژه در ۲۵ دستگاه توزیع شده است که تخصیص نیمی از این میزان پیش بینی می شود.

به گزارش کمال مهر ، در فردیس، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان، در خصوص اعتبارات شهرستان، اظهار کرد: مجموع  اعتبارات تملک و دارایی شهرستان ۵۹ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان بوده که از این مبلغ  میزان ۹۸ درصد تبادل موافقت نامه‌های بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است و به دنبال ابلاغ و  اجرایی شدن پروژه ها در دستگاه‌ها هستیم.

وی افزود: برای تخصیص اعتبارات تملک و دارایی ۶۴ پروژه توسط ۲۵ دستگاه اجرایی پیش بینی و توزیع اعتبار شده است. با توجه به نیازها و کمبود سرانه‌ها مهمترین  اولویت‌ها در توزیع اعتبارات،  آموزش و پرورش با اعتبار ۲۰ میلیارد، ورزش و جوانان ۱۰ میلیارد  و آب و فاضلاب با حدود ۸ میلیارد تومان بوده است و اعتبار توزیع شده در مابقی دستگاه های اجرایی از ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون فراتر نرفته است.

اینانلو با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبارات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد پیش بینی شده است، گفت: حدود ۸۰ درصد بودجه ادارات استان از بودجه ملی تامین می‌شود که مدیران دستگاه های شهرستان باید سهم بودجه شهرستان را  از ادارات کل استان پیگیری کنند.

وی تاکید کرد:با توجه به جمعیت، بیشترین اعتبار بعد از شهرستان کرج باید برای شهرستان فردیس جذب شود. ادارات شهرستان علاوه بر اعتبارات  تملک و دارایی، از سرفصل های دیگر برای ادارات شهرستان اعتبار بگیرند.

اینانلو با اشاره به مشکلات موجود در مسیر تخصیص اعتبارات شهرستان، افزود: برخی پروژه‌ها از جمله پروژه زمین چمن ورزش و جوانان منوط به تایید کمیسیون ماده ۲۳ است. با توجه به اینکه طبق دستور دولت نباید پروژه جدید تعریف شود، یک زمین چمن با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حوزه ورزش  پیش بینی شده که  باید در کارگروه ماده ۲۳ بررسی و تایید شود.

وی در خصوص اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری، یادآور شد: در این بخش از اعتبارات،  اولویت در حوزه پروژه‌های شهری، سلامت، ورزش و آموزش است که اگر شرایط لازم را در مناطق فاقد دهیاری داشته باشند، از اعتبارات این بخش بهره‌مند می‌شوند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228704

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x