تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد درالبرز

  • کد خبر : 228578
  • 03 آذر 1400 - 13:23
راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد درالبرز

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: به‌منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان البرزی سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کمال مهر ، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، با اشاره به اینکه سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود مدیریت خدمات ایجادشده است، گفت: صحت‌سنجی و به‌روزرسانی اطلاعات فردی، پالایش اطلاعات مددجویان، دسترسی آسان به سامانه، مراجعه نکردن به امداد و رایگان بودن ثبت درخواست خدمات، بخشی از مزایای این سامانه است.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بابیان اینکه مددجویان می‌توانند از طریق آدرس soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند شده و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات اقدام کنند. تصریح کرد: جهت ثبت اطلاعات‌پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد داشتن کد ملی، کد پستی و شماره موبایل به نام مسئول خانوار الزامی می‌باشد.

محمدی فرد بهره‌مندی از ظرفیت دهیاران، شوراهای روستا، بخش و شهر، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، بسیج و … برای اطلاع‌رسانی به مددجویان نسبت به در اختیار داشتن شماره تلفن همراه معتبر به نام سرپرست و کد پستی معتبر و همخوان با محل سکونت و امکان ثبت برخی از اطلاعات فردی و خانواری در سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد در قالب خود اظهاری را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/ج/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x