به گزارش کمال مهر مدیربازرسی منطقه ۹ از کسب سوم منطقه در پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ در بین مناطق دهگانه خبر داد محمد دهبالایی اظهار کرد: این رتبه در بازه زمانی یکم آبانماه تاکنون در راستای همکاری همهجانبه و تعامل مطلوب منطقه با سامانه ۱۳۷ مرکز در راستای خدمترسانی به شهروندان کسب شده است
این مسئول با اشاره به اینکه تلاش و پیگیریهای پرسنل منطقه به خصوص واحدهای اجرایی خدمات شهر، عمران وترافیک وفضای سبز نقش به سزایی در امر خدمت رسانی به موقع به شهروندان داشته، بیان کرد: منطقه ۹ کرج در ماه جاری موفق به کسب این رتبه در سامانه ۱۳۷ شده است
دهبالایی در ادامه به گزارش مرکز سامانه ۱۳۷ و خدمات شهری شهرداری کرج در خصوص عملکرد مناطق ۱۰ گانه شهرداری این کلانشهر در پاسخگویی به تماس های شهروندان اشاره کرد و افزود: بر اساس جوابیه های ارسالی مناطق، بازخورد، استعلام و میزان رضایت شهروندان در میانگین عملکرد کلی، شهرداری منطقه ۹ کرج توانست در زمینه رسیدگی به شکایات و درخواست های شهروندی در زمینه فعالیت های معاونت های اجرایی رتبه سوم را در پاسخگویی به این سامانه کسب کند
وی در پایان، کسب این عنوان برتری و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه را حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزههای خدمات شهری دانست و گفت: برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان برنامههای ویژهای در سال جاری اجرایی خواهد شد
محمد سرداری
انتهای خبر