تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
3

اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در کرج

  • کد خبر : 228454
  • 01 آذر 1400 - 19:47
اعتراف سارقان به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند ۲ نفره سارقان داخل خودرو با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبرداد.

به گزارش کمال مهر ،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو با شیوه و شگرد یکسان در نقاط مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی میدانی صحنه‌های سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی توسط کارآگاهان مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی ۴۰۵ خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی می کردند و با شیوه تخریب قفل لوازم داخل آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه با هماهنگی‌های انجام شده با کلانتری‌های محله‌های وقوع سرقت و گشت زنی‌های هدفمند، در نهایت گشت یکی از کلانتری‌های نقاط مرکزی این شهرستان در حین انجام ماموریت به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو تعدادی لوازم خودرو از قبیل: تسمه تایم، دینام، لنت، بلبرینگ ودیگر لوازم کشف می‌کنند که با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهمان، آن‌ها را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

او با بیان این که با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان دستگیر شده چندین فقره سرقت لوازم خودرو در نقاط مختلف شهر کرج انجام داده اند، افزود: سارقان پس از روبه رو شدن با شواهد و مدارک غیر قابل انکار پلیس چاره‌ای جز اعتراف در پیش روی خود ندیدند و به ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، گفت: پس از تشکیل پرونده و شناسایی شکات هر ۲ متهم به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x