تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

بزرگترین رویداد تجهیزات پزشکی، میزبان فناوران البرزی

  • کد خبر : 228427
  • 01 آذر 1400 - 13:14
بزرگترین رویداد تجهیزات پزشکی، میزبان فناوران البرزی

یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری البرز، به عنوان تنها نماینده ایران از پارک‌های علم و فناوری در نمایشگاه دوسلدورف آلمان حضور پیدا کرد.

به گزارش کمال مهر ،یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز، در نمایشگاه MEDICA ۲۰۲۱ در شهر دوسلدورف کشور آلمان شرکت کرد و محصولات خود را در معرض دید شرکت کنندگان قرار داد.

این شرکت به عنوان یکی از چهار نماینده کشور به عنوان شرکت تولید کننده در حوزه تجهیزات فیزیوتراپی به نمایشگاه مذکور رفت. در این نمایشگاه که با حضور شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی از سراسر جهان برگزار شد شرکت کنندگان به معرفی جدیدترین تولیدات خود در حوزه تجهیزات پزشکی پرداختند.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: شرکت یادشده مستقر در پارک علم و فناوری البرز با شرکت در این نمایشگاه معتبر بین المللی در سالن ۴ این نمایشگاه به معرفی محصولات تولیدی خود به مراجعه کنندگان پرداخت.

او افزود: در این نمایشگاه دستگاه‌های تکارتراپی، دستگاه شاک ویو تراپی، دستگاه لیزر فیزیوتراپی در حوزه توانبخشی و دستگاه پلاسماتراپی در حوزه پوست و مو و همچنین دستگاه کاور زن حرارتی کفش در حوزه تجهیزات بیمارستانی در معرض نمایش قرار داده شد و توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه عملکرد هر یک از دستگاه‌ها به بازدیدکنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x