تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اتاق فکر فعالان اقتصادی البرز تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 228325
  • 30 آبان 1400 - 22:32
اتاق فکر فعالان اقتصادی البرز تشکیل می‌شود

استاندار البرز گفت: اتاق مشورت و هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان تشکیل می شود و تمامی اعضا بعنوان مشاور استاندار خواهند بود.

به گزارش کمال مهر ،مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز در دیدار صمیمانه با فعالان اقتصادی استان که روز یکشنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران، جهادگران اقتصادی هستند، گفت: فعالان اقتصادی با تمامی مشکلات و موانع همچنان مقتدر و خودکفا به حل موضوعات خود و رونق تولید و صنعت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مایه مباهات و افتخار ما است که چنین سرمایه گذاران و تولیدکنندگانی با بزرگواری و ایثار در البرز فعالیت دارد؛ کشور ما ثروتمند و دارای ذخایری غنی و بی شمار است ولی در شرایط کنونی تحریم های ناجوانمردانه و تنگناهای مالی، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بر این باور هستم که می توانیم با همفکری، تعامل و شکیبایی، بسیاری از موانع را از سر راه برداریم، تصریح کرد: این ظرفیت بزرگ و ارزشمند از فعالان اقتصادی در البرز با اتکا به نیرو و توان خود در کشور  خوش درخشیده اند و اکنون با هم افزایی و همراهی هم می توانیم گره ها را باز کنیم.

وی افزود: با تمام اختیاراتم در حوزه اجرا در خدمت فعالان اقتصادی استان و رونق و توسعه تولید و صنعت البرز خواهم بود و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد؛ قصد ندارم وعده ای بی اساس بدهم ولی هماهنگی و تعامل مجموعه مسئولان مربوطه را برای حل مشکلات جلب می‌کنم.

عبداللهی یادآور شد: در نظر داریم دفتر و یا ساختمانی را راه اندازی کنیم که مجموعه مسئولان مربوطه را در یک مکان جمع کنیم تا مشکلات و موانع سرمایه گذاران را حل کنند؛ در فضای مجازی نیز امکانی ایجاد می شود که فعالان اقتصادی بتوانند درخواست های خود را مطرح کرده و پاسخ بگیرند.

وی افزود: اتاق مشورت و هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان نیز تشکیل می شود و تمامی اعضا بعنوان مشاور استاندار خواهند بود. البرز حدود ۱۱ سال از استقلال و استان شدنش می گذرد ولی زیرساخت های آن همچنان با ضعف جدی مواجه است.

استاندار البرز یادآور شد: اطمینان دارم که بسیاری از موانع با پیگیری های مجدانه و مطالبه گری حل می شود. در بخش‌های مختلف استان باید در کنار هم باشیم و تحول ایجاد کنیم بویژه اکنون که سران ۳ قوه برای حل مشکلات مردم یکصدا و متحد هستند.

وی با اشاره به اینکه باید فرآیندها باید برای فعالان اقتصادی تسهیل شود، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تمامی امور باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشند، اقتصاد هم به فرهنگسازی نیاز دارد.

عبداللهی ضمن تأکید بر افزایش زیرساخت‌ها بیان کرد: اقدامات مقطعی کارساز نیست بلکه باید برنامه محور و بر اساس خردجمعی حرکت کنیم. از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان دعوت می شود که در حوزه مدیریت شهری و ایجاد تفرجگاه و… نیز در استان همراهی کنند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x