تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کرونا در البرز همچنان بر مدار نزولی است

  • کد خبر : 228297
  • 29 آبان 1400 - 14:06
کرونا در البرز همچنان بر مدار نزولی است

استاندار البرز با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت بسیجیان در امر مقابله با بیماری کرونا، گفت: تعداد بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز روند نزولی دارد.

به گزارش کمال مهر ، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه با ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: تعداد بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز روند نزولی دارد؛ ولی باید این شرایط به گونه ای هدایت شود که تعداد بیماران بستری در بیمارستا‌ن‌ ها به صفر برسد.

عبداللهی با اشاره به اینکه اقدامات تحول گرایانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان محقق شود، یادآور شد: ضرورت دارد رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، تکمیل واکسیناسیون، ایجاد بسترهای نشاط و همراهی مردم و ارتقا کیفیت خدمات درمانی به صورت جهادی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: نمی‌توان بر این باور بود که خطر رفع شده چراکه با توجه به شرایط کنونی جهان در مواجهه با کرونا و آغاز موج ششم شیوع این بیماری، پیش بینی مخاطرات و پیشگیری از شیوع ضرورت دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: نیروی بسیج همواره مخلصانه و جهادی برای مقابله با تهدیدها در میدان بوده و اکنون نیز دانشگاه علوم پزشکی باید از این ظرفیت پرشور، مردمی و تحول آفرین در جهت اقناع سازی و هم افزایی برای پیشگیری از موج ششم کرونا استفاده کند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x