تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

تعمیر ۱۰۰ منزل مسکونی توسط جهادگران کرجی

  • کد خبر : 228294
  • 29 آبان 1400 - 11:06
تعمیر ۱۰۰ منزل مسکونی توسط جهادگران کرجی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) گفت: ساخت ۱۰ باب مسکن توسط گروه های جهادی و تعمیر اساسی ۱۰۰ باب منزل مسکونی برای افراد کم برخوردار و تامین ۱۰ فقره اجاره بهای منزل و تامین ۱۰۰ سری جهیزیه از جمله اقدامات بسیجیان این ناحیه در مسیر خدمت به مردم است.

به گزارش کمال مهر ، علی شعبانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیجیان همزمان با شیوع کرونا، گفت: با شیوع کرونا  بیش از ۷۲ کارگاه تولید ماسک توسط بسیجیان راه‌اندازی شد که هنوز هم بخشی از آن فعال است و  ۱۰ میلیون ماسک به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

وی توزیع ۶۰ هزار بسته ارزاق به ارزش ۵۰۰ هزار تومانی را از اقدامات بسیجیان دانست و افزود: طراحی دستگاه گند زدایی مکانیزه و طراحی و ساخت دستگاه ضدعفونی ماسک توسط بسیجیان ناحیه مقاومت امام هادی (ع) انجام شد.

این فرمانده سپاه از تهیه بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند توسط بسیج ناحیه امام هادی(ع) خبر داد و گفت: از این تعداد اهدای ۴۲ سری جهیزیه با برگزاری مراسم عروسی  و اعزام ۴۲ زوج به مشهد مقدس همراه بود.

وی به همکاری بسیجیان در حوزه رفع مشکلات مسکن نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: ساخت ۱۰ باب مسکن توسط گروه های جهادی و تعمیر اساسی ۱۰۰ باب منزل مسکونی برای افراد کم برخوردار و تامین ۱۰  فقره اجاره بهای منزل نیازمندان توسط بسیج ناحیه انجام شد.

شعبانی به همکاری بسیج ناحیه امام هادی(ع) با مرکز بهداشت منطقه در امور نظارتی و مراقبتی اشاره کرد و افزود: یک ایستگاه مستقل  تزریق واکسیناسیون با همکاری امام جمعه مهرشهر توسط بسیج ناحیه راه اندازی شد و روزانه ۱۵۰۰ نفر در این مرکز واکسینه شدند.

وی ایجاد ۱۲ صندوق قرض الحسنه مردمیار با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی از جمله کارگاه  خیاطی در خرمدشت، کارگاه تولید ظرف یکبارمصرف و کارگاه قالی بافی را از جمله اقدامات بسیج ناحیه امام هادی در منطقه برشمرد و افزود: مرمت و بازسازی بیش از ۲۰ مدرسه توسط گروه های جهادی ناحیه امام هادی انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت امام هادی(ع) گفت: آزادسازی ۱۵ زندانی غیر عمد، تهیه و اهدای بیش از ۳ هزار بسته لوازم تحریر و اهدای بیش از ۱۰۰ تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند، ویزیت رایگان  بیش از ۵۰ هزارنفر در مناطق  کمالشهر و مهرشهر و توزیع بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم از دیگر اقدامات بسیجیان لین ناحیه بوده است.

وی از ایجاد فضای فرهنگی و تربیتی با ظرفیت ۵۰۰ نفر خبر داد و افزود: از زمان بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، فضاهای ورزشی بسیج ناحیه به صورت رایگان یا با یک چهارم قیمت در اختیار جوانان قرار می‌گیرد. برگزاری بیش از ۴۰۰ مسابقه ورزشی در محلات ایجاد سلیت مشاوره که در هفته بسیج افتتاح می شود ساختدیک سالن ورزشی در خرمدشت داریم که کلنگ‌زنی می‌شود.

شعبانی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های علمی بسیجیان ناحیه امام هادی(ع) بیان کرد: مرکز علمی بسیجیان ناحیه، در کارگروه های مختلف از جمله الکترونیک، متا ترونیک، هوافضا و غیره در حال فعالیت است و پیشرفت‌های چشمگیری در همه زمینه‌ها و برای خدمت به مردم و میهن اسلامی داشته است.

مهدی سرداری انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228294

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x