تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

جلسه شورای قرآنی منطقه ۳ برگزار شد.

  • کد خبر : 228209
  • 27 آبان 1400 - 11:25
جلسه شورای قرآنی منطقه ۳ برگزار شد.

سومین جلسه شورای قرآنی منطقه سه شهرداری کرج در راستای پیگیری مصوبات جلسات قبل و تدوین فعالیتها و ترویج فرهنگ قرآنی سطح منطقه برگزار شد.

به گزارش کمال مهر ، مسعود حکمتی معاون مالی و اقتصادی منطقه ۳ ، ضمن خیر مقدم به اعضا شورای قرآنی عنوان کرد: سعادت دنیا و آخرت ما در عمل به قرآن است و اگر امروز با آسیب‌های زیادی در جامعه روبرو هستیم به دلیل دوری از مباحث قرآنی است.
ایشان وجود فرهنگ قرآنی را درمیان خانواده ها و جامعه شهری لازم و واجب دانسته و بیان داشت: تقویت و گسترش اُنس با قرآن کریم در میان خانواده ها و جامعه شهری مستلزم تلاش های فعالان و مسئولان قرآنی است که اهتمام ویژه در توسعه فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف و شناخت فرهنگ غنی قرآنی بسیار اثربخش و مفید است .
قاسمی وند؛ رئیس اداره قرآنی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برنامه ها و مناسبت های پیش رو گفت و از اعضا درخواست کرد تا پیشنهادات خود را برای تدوین برنامه های این مناسبت ها اعلام کنند.
در پایان، اعضاء شورای قرآنی  پیشنهادات خود را برای بررسی و حصول نتیجه نهایی و تدوین برنامه ها با مناسبت های پیش رو اعم از  برگزاری محافل قرآنی در سطح منطقه و شناسایی موسسات قرآنی و فعالان قرآنی اعلام کردند 

انتهای خبر مهدی سرداری

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x