تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هدف رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشف استعداد درخشان است

  • کد خبر : 228175
  • 27 آبان 1400 - 21:17
هدف رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشف استعداد درخشان است

کیوان بربند گفت: با بهتر شدن شرایط کرونایی فرصت برگزاری سومین مرحله رویداد فراهم شد و هدف از برگزاری آن شناسایی افراد توانمند در عرصه تولید محتوا است.

به گزارش کمال مهر، صبح امروز، آئین دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن شهید سبحانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز در این مراسم گفت: امروز با دو هدف تجلیل از فعالان برتر فضای مجازی بسیج و برگزیدگان دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خدمت فعالان فضای سایبر هستیم.

کیوان بربند ادامه داد: سال گذشته به دلیل همه گیری کرونا این گردهمایی برگزار نشد، اما امسال با فروکش بحران کرونا توانستیم این مراسم را برگزار کنیم.

وی افزود: امروز از فعالان فضای مجازی در ۲ سال گذشته تقدیر می کنیم و در بخش دوم از برگزیدگان دوم رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که ۱۲ تا ۱۴ آبان در استان البرز برگزار شد، تجلیل می شود.

مسئول فضای مجازی بسیج تصریح کرد: در دومین رویداد تولید محتوای بسیج که به مدت ۴۸ ساعت در یک فضای قرنطینه برگزار شد و گروه های شرکت کننده در این مدت زمان در سه حوزه نرم افزار تلفن همراه، بازی تلفن همراه و پویانمایی با موضوعات مشخص به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بربند گفت: مهمترین رسالت و هدف ما کشف استعدادهای بدنه بسیج در حوزه فضای مجازی در همه زمینه ها است و ۱۱ سال، این معاونت در سپاه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ما افراد توانمندی داریم که متخصص در حوزه سایبری هستند و هفته بسیج بهترین زمان برای تجلیل از زحمات همکاران خودم در این زمینه است.

مسئول فضای مجازی بسیج استان افزود: از دیدگاه من فعالان فضای مجازی طلا و جواهرات زیرخاک هستند که همکاران من در نواحی شهرستان ها وظیفه پیدا کردن این جواهرات را بر عهده دارند و پس از شناسایی، این استعدادها بیشترین تاثیر را در شهرستان خود در فضای مجازی دارند.

بربند تاکید کرد: خیلی از نیروهای بسیجی ظرفیت های بسیار بالایی در تولید محتوا دارند ولی صدایشان به جایی نمی رسد و فراهم کردن این بستر به عهده ماست و این مهمترین رسالت سازمان فضای مجازی است که با برگزاری رویدادها و جشنواره ها این استعدادها را شناسایی و در بستر فضای مجازی استفاده کند.

وی گفت: ما تیم هایی را در رویداد تولید محتوای بسیج داشتیم که نمی دانستند که ظرفیت شان چقدر بالاست و این رویداد باعث کشف این استعدادها شد.

این مسئول افزود: در رویداد ۴۸ ساعته تولید محتوای بسیج اتفاقات خوبی افتاد و ما توانستیم استعدادهای بسیار خوبی را در این زمینه کشف کنیم که برای اولین بار در این رویداد شرکت کردند.

بربند ادامه داد: موضوع رویداد در محور بازی” کرونا، بسیج و مدافعان سلامت” ، نرم افزار “مدیریت بحران محله محور” و  پویا نمایی ” محلات اسلامی، شهر آرمانی” بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه از تیم های برگزیده سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در البرز تجلیل می شود و تیم های برگزیده استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/ف

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x