تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه اندازی آموزشگاه

  • کد خبر : 228138
  • 27 آبان 1400 - 20:41
پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه اندازی آموزشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سازمان آموزش فنی وحرفه ای به متقاضیان راه اندازی آموزشگاه تسهیلات می دهد.

به گزارش کمال مهر ،میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه اندازی آموزشگاه گفت: این یک فرصتی  برای توسعه بخش غیر دولتی دانشگاه آزاداست.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه  با بانک توسعه تعاون افزود: هر کسی که مجوز آموزشگاه آزاد داشته باشد می تواند از طرف دولت به شکل یارانه ای  با تضمینات حداقلی تسهیلات بگیرد.

میمنت آبادی با بیان این که تجدید نظر در اعتبارات این سازمان با هدف اثرگذاری بهتر در حوزه رسالت های تعیین شده ضروری است گفت: اعتبارات فعلی این سازمان متناسب با وظایف تعیین شده برای آن نیست و نیازمند حمایت های دولت و مجلس برای تقویت بودجه هستیم.

او افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های غیررسمی در کشور دارای ۱۳ هزار کارمند و مربی با ۶۰۰ مرکز و بیش از پنج هزار کارگاه است و با حجم بالایی از وظایف و برنامه ها روبرو است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سازمان فنی و حرفه ای نقش مهمی در تربیت نیروهای ماهر و توانمندسازی نیروی کار دارد و باید برای تحقق این مهم به شکل مطلوب تلاش شود و تقویت اعتبارات موجب انگیزه بهتر و بیشتر همکاران ما در انجام وظایف خود می شود.

میمنت آبادی افزود:  اعتبارات سازمان آموزش فنی حرفه ای هم  ملی  وهم استانی است  که ما تصمیم داریم  اعتبار  استان البرز در سال ۱۴۰۱ در حد دو برابر  افزایش دهیم.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x