تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

بیش از ۱۰ هزار تخلف در بازرسی از اصناف البرز

  • کد خبر : 228134
  • 27 آبان 1400 - 20:39
بیش از ۱۰ هزار تخلف در بازرسی از اصناف البرز

مدیرکل صمت البرز از شناسایی ۱۰ هزار و ۶۶ مورد تخلف صنفی در البرز خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، رامین ربیعی، مدیرکل صمت البرز: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بالغ بر چهار هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال بوده که مراتب برای  رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

مدیرکل صمت البرز  افزود: در همین مدت تعداد بازرسی های انجام شده در بخش کالا، ۴۱ هزار و ۹۳۵ مورد و کشف هشت  هزار و ۸۱۱ مورد تخلف در این چارچوب منجر به تشکیل پرونده برای متخلفان شد.

ربیعی گفت: از ابتدای امسال تاکنون  همچنین ۲ هزار و ۲۰۸ مورد بازرسی در بخش خدمات انجام شده که با کشف یک هزار و ۲۵۵ مورد تخلف، پرونده هایی با مجموع ارزش ریالی بیش از ۴۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

او تعداد بازرسی های انجام شده در قالب گشت های مشترک بازرسی سایر دستگاه‌های مسئول در سطح استان را  چهار هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون  در چارچوب بازرسی ها و نظارت بر تعطیلی صنوف مرتبط با کرونا، بازرسی های متعدد انجام گرفته است.

ربیعی گفت: در این مدت حدود ۶ هزار تیم  بازرسی بر تعطیلی صنوف مرتبط با کرونا در سطح استان نظارت داشته اند و به بیش ۱۶۰ هزار واحد تذکر شفاهی، سه هزار و ۵۸۸ واحد تذکر کتبی و ضمن پلمب ۱۷۴ واحد برای یک هزار و هفت مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: در بازه زمانی فروردین ماه تا نیمه آبان ماه  امسال، هشت هزار و ۷۵۸ مورد انواع شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ و حضوری مردم  استان البرز ثبت شده که به لحاظ سرعت رسیدگی و تعیین تکلیف موارد، البرز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

ربیعی افزود: در این مدت همچنین و با تلاش بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، در این مدت ۴۸۰ مورد تخلف در حوزه کشف کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از سه هزار ۷۲۲ میلیارد ریال محرز شده و استان البرز در این بخش حائز رتبه دومی کشوری شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x