تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کارآفرینان کرج مورد تقدیر قرار می‌گیرند

  • کد خبر : 228025
  • 27 آبان 1400 - 0:25
کارآفرینان کرج مورد تقدیر قرار می‌گیرند

رویداد کافه کار آفرینی با لزوم حمایت و کمک به حل مسائل تولید و تجلیل از فعالان حوزه کارآفرینی در کرج برگزار شد.

به گزارش کمال مهر ، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در رویداد کافه کارآفرینی که در واحد تولیدی-صنعتی نگارین گستر کیمیا در میدان استاندارد کرج و با حضور مسئولانی از اداره تعاون، اتاق بازرگانی البرز و انجمن تخصصی صنایع همگن شوینده، بهداشتی و آرایشی استان برگزار شد، گفت: حدود ۴ دهه قبل بحث استخدام محوری در دو بخش دولتی و خصوصی برای خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت بود و در آن زمان آن بهترین راه برای رسیدن به اشتغال می‌دانستند، اما اکنون اینگونه نیست و باید به دنبال فرآیند جدید برای اشتغال و تولید باشیم.

او افزود: امروز فرصت‌های شغلی در حوزه کسب و کار‌های استخدام محور کمتر شده است و از طرفی درآمد‌های حاصل از اشتغال در این بخش هم آنقدر‌ها برای جوانان جذاب نیست، به همین دلیل باید به دنبال راه‌های اشتغالزایی جدید باشیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به بالا بودن عدد اشتغال در بخش‌های کشاورزی، خدمات و صنعت در کشور‌های پیشرفته دنیا، گفت: دلیلش این است که به دنبال کارآفرینی و ایجاد کسب و کار برای هر فرد از جامعه حرکت کرده اند.

او در ادامه از اهمیت تبدیل گفتمان کارآفرینی به یک هویت اجتماعی سخن گفت و افزود: یکی از لوازم کارآفرینی ایده پردازی و خلاقیت است و باید در راه آموزش این موارد با جامعه پیش رویم.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x