تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید البرز با حضور وزیر کشور برگزار شد.

  • کد خبر : 227868
  • 22 آبان 1400 - 11:57
مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید البرز با حضور وزیر کشور برگزار شد.

وحیدی گفت: استاندار جدید باید راه استاندار پیشین البرز را با شدت بیشتری و به شکل جهشی دنبال کند.

به گزارش کمال مهر ،  احمد وحیدی در سفر به البرز که برای تودیع و معارفه استانداران این استان انجام شد، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ، ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: امروز به منظور معرفی «مجتبی عبداللهی» و تکریم «عزیزاله شهبازی» که در استان زحمات زیادی کشیدند، در استان شهیدپرور البرز حضور پیدا کردیم.

او افزود: استاندار جدید البرز نقش تعیین کننده ای در بسیاری از کارها و اتفاقات بزرگ تهران داشت.

وحیدی در بخش دیگری به اهمیت استان البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز از اهمیت وافری در کشور از لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی که در مسیر ۱۰ تا ۱۱ استان بوده و هم حجم مهاجرت زیادی که دارد، برخوردار است، به طوری که سالانه ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به این استان اضافه می شود.

او افزود: بایستی ظرفیت استان برای پذیرش چنین مهاجرانی تبیین شود، ضمن اینکه باید تلاش کنیم این مهاجرت ها کمتر صورت بگیرد تا مردم البرز دچار مشکل و مضیقه نباشند، ولی به هر حال بخشی از این مهاجرت ها اجتناب ناپذیر است که بایستی برای آن ظرفیت لازم پیش بینی و آمادگی لازم کسب شود.

وحیدی همچنین به حاشیه نشینی یک میلیون نفری در استان البرز اشاره کرد و گفت: این میزان حاشیه نشینی یک عدد قابل توجهی برای یک استان چهار میلیون نفری است که یک چهارم جمعیت آن حاشیه نشین باشند.

وزیر کشور به وضعیت صنایع البرز هم اشاره و افزود: در این بخش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته به طوریکه بنا بر گزارش ها ۱۲ هزار میلیارد تومان جلب سرمایه داشتند ولی بازهم باید توسعه یابد.

انتهای پیام/ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x