تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

اعتماد به توان داخلی باعث میشود که کشور های دیگر نیز به ما اعتماد کنند

  • کد خبر : 227806
  • 21 آبان 1400 - 17:33
اعتماد به توان داخلی باعث میشود که کشور های دیگر نیز به ما اعتماد کنند

نماز جمعه مهرشهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین ملکی در مصلای مهرشهر برگزار گردید.

به گزارش کمال مهر ، نماز جمعه مهرشهر مورخه ۱۴۰۰/۸/۲۱ به امامت حجت الاسلام والمسلمین ملکی  در مصلای بزرگ مهرشهر اقامه شد .
امام جمعه موقت مهرشهر  خطبه اول خود چنین آغاز کردند که : ایمان سه مرحله دارد: ۱.شناخت قلبی ۲.اقرار زبانی ۳.عمل صالح گفتار، رفتار و اعمال انسان مومن نشانگر شخصیت ایمانی اوست.امام حسن عسگری(ع) حدیثی از امام صادق (ع) فرمودند: اگر کسی خانه خدا را یکبار طواف کند شش هزار ثواب برای او نوشته میشود و شش هزار گناهش آمرزیده و درجه اش شش هزار بار بالا میرود. سوال شد اگر کسی توان زیارت خانه خدا را ندارد چه؟ فرمودند : برطرف کردن حاجت یک مسلمان است که ده بار از أن بالاتر میباشد.

همچنین ایشان در خطبه دوم خود چنین فرمودند که : معنای تقوا؛ نگهداری نفس از چیزهایی که در آخرت به ما ضرر میزند مانند؛ بدگویی،بدزبانی و ظلم و ستم، که اگر انسان در این دنیا آسیب نبیند قطعا در آخرت ضررش را خواهد دید. در رسیدن به مقاصد الهی و درجات عالی نیاز به سن و جنسیت نیست.

در ادامه اشاره کردند : اعتماد به توان داخلی باعث میشود که کشورهای دیگر هم به ما اعتماد کنند و بجای اینکه ما التماس کنیم انها به خواهش و التماس خواهند افتاد و در توافق عزتمندانه که هم اکنون با کشورهای غربی داریم و همچنین عصویت در سازمان شانگهای بر اعتلای جایگاه ایران اسلامی تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. و نیز جریان نفتکشها و عقب نشینی ناوگان امریکا در دریای عمان نشانه ای از همان قدرت و توان داخلی است. با آرزوی سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان علیه السلام.

سیده سهیلا حسنی – کمال مهر
انتهای پیام/ س
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x