تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سرقت ۶۰ میلیاردی از یک شرکت

  • کد خبر : 227780
  • 21 آبان 1400 - 12:24
سرقت ۶۰ میلیاردی از یک شرکت

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۳ سارق و یک مالخر تجهیزات یکی از شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد

به گزارش کمال مهر ، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز  گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۳ نفره در نیمه‌های شب با شیوه توپی زنی وارد شرکت شده و اقدام به سرقت تعداد زیادی کارت گرافیکی کرده اند.

او گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی-اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان سابقه دار شهرستان را در این سرقت مشاهده و پس از شناسایی مخفیگاه او، در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل کردند.

سردار محمدیان افزود: در تحقیقات تکمیلی، متهم ابتدا منکر دخالت در سرقت اموال شرکت بود، اما پس از مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف باز کرد و به سرقت تعداد زیادی کارت گرافیکی با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه،  گفت: با تلاش‌های انجام شده مالخر اموال مسروقه شناسایی و در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شد.

او با بیان این که متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و اموال مسروقه به مال باختگان بازگردانده شد، افزود: تجهیز اماکن صنعتی به دوربین و در نظر گرفتن نگهبان برای آن‌ها، تا حد زیادی از به هدف رسیدن سارقان در سرقت‌ها پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام /ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x