تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

صنعت هسته‌ای ما معطل مذاکرات نیست

  • کد خبر : 227752
  • 20 آبان 1400 - 16:00
صنعت هسته‌ای ما معطل مذاکرات نیست

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت هسته‌ای از سر گرفته است و معطل مذاکرات نیست، گفت: دست ما در مذاکرات پر است و در این دور اتلاف وقت به ضرر طرف غربی است چرا که صنعت هسته ای ما منتظر این مذاکرات نیست.

به گزارش کمال مهر ،علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره دور جدید مذاکرات ایران و سه کشور غربی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که ماهیت و جنس این دور از مذاکرات با دوره‌های قبل متفاوت است. در دور قبل ما تمام تعهداتمان را عمل کرده بودیم و کشور معطل مذاکرات مانده بود اما امروز به این شکل نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به ورود مجلس به موضوع دفاع از حقوق هسته ای و مصوبه مهمی که در حوزه داشت، اظهار کرد: امروز فعالیت‌های هسته‌ای در کشور از سرگرفته شده است و حتی غنی سازی تا سقف ۲۰ درصد و ۶۰ درصد هم در حال انجام است. دست ما در مذاکرات پر است و در این دور اتلاف وقت به ضرر طرف غربی است چرا که صنعت هسته ای ما منتظر این مذاکرات نیست.

عباسی تاکید کرد: خواسته های ما روشن است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که تحریم‌هایی که علیه ایران به ناحق وضع شده برداشته شده و در این مورد هم راستی آزمایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تنها با کشورهایی که در برجام هستند مذاکره انجام می‌شود، تصریح کرد: دولت قبل تعهدات مارا  را یک طرفه انجام داد و آمریکا به راحتی از این تعهد خارج شد. اگر شرایطی تعریف می‌شد که طرفین تعهدات خود را پایاپای اجرا می‌کردند امروز بسیاری از مشکلات را در این حوزه نداشتیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x