تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

مقاوم سازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی

  • کد خبر : 227737
  • 20 آبان 1400 - 15:27
مقاوم سازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۲۰۰ هزار واحد روستایی را در سال ۱۴۰۰ مقاوم سازی و بهسازی خواهیم کرد.

به گزارش کمال مهر ،حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه سفر به البرز و بازدید از طرح های مسکن محرومان در روستا‌های شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ به زلزله‌های اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن به طور جدی در حال بازسازی این مناطق است تا مردم بتوانند قبل از فصل سرما اسکان یابند.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برنامه بنیاد مسکن در ساماندهی واحد‌های غیر اصولی در حاشیه شهر‌ها نیز  اشاره کرد و  افزود: در حال حاضر این برنامه بزرگ و مهم در چابهار، زابل، زاهدان، بندر امام خمینی، کرمان و بخش از مشهد شروع شده و طی این برنامه ده‌ها هزار واحد سامان پیدا خواهند کرد.

او در رابطه با مسکن محرومان،  گفت: ۱۰۰ هزار واحدی که در سال ۹۹ برای محرومان شروع شده امسال هم ادامه دارد، بخشی از آن‌ها به صورت بلاعوض بوده و بخشی هم با وام کم بهره ساخته شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد افزود: از ۱ میلیون واحد ۴۰۰ هزار واحد بر عهده بنیاد مسکن است و از این تعداد نیز ۲۰۰ هزار واحد در روستا‌ها ساخته خواهد شد، ضمن این که در روستا‌ها و شهر‌های کوچک طرح‌های هادی اجرا می‌شود، ۲۰۰ هزار واحد هم در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر خواهیم ساخت.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x