تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

۳۳هزار البرزی به نهضت ملی مسکن پیوستند

  • کد خبر : 227721
  • 20 آبان 1400 - 10:21
۳۳هزار البرزی به نهضت ملی مسکن پیوستند

کسانی می‌توانند درطرح جهش مسکن ثبت نام کنند که دارای چهار شرط طرح ملی مسکن باشند.

به گزارش کمال مهر ردایی، رئیس ستاد اقدام ملی مسکن  راه و شهرسازی البرز گفت: بعد از تصویب قانون طرح جهش تولید مسکن در شهریور ماه امسال موضوع احداث یک میلیون واحد مسکونی در سال از تکالیف اداره راه و شهرسازی قرار گرفت به همین منظور برای اجرایی کردن این موضوع و در فاز اول ثبت نام و نیاز سنجی از متقاضیان سراسر کشور به صورت همزمان در سامانه‌ای که به این منظور طراحی شده آغاز شد.

رئیس ستاد اقدام ملی مسکن  راه و شهرسازی البرز با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام طرح جهش مسکن در این استان، افزود: ۷ شهر در این استان موجودی اراضی و کاربری مسکونی داریم، ۳۳ هزار و۴۲۲نفر  از متقاضیان توانسته اند در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند.

ردایی در خصوص این که چه کسانی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند گفت: کسانی می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند که دارای چهار شرط طرح ملی مسکن باشند.

او در خصوص این چهار شرط، افزود: اول این که باید ساکن شهر مورد تقاضا در طی ۵ سال گذشته باشند، دوم این که دارای کمسیون ثبت باشند، متاهل یا سرپرست خانوار باشند، از ۸۴/۱/۱ تا امروز براساس استعلامی که از ثبت اسناد به عمل می‌آید فاقد سابقه مالکیت شخصی باشند.

رئیس ستاد اقدام ملی مسکن  راه و شهرسازی البرز گفت: البته در این بین برای خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال بهره مندی از این طرح وجود دارد.

ردایی افزود: چیزی که در سامانه ذکر شده با توجه به موجودی اراضی اگر تعداد متقاضیان زیاد شود به صورت قرعه کشی انجام می‌شود.

او گفت:خواهش ما از متقاضیان این است شرایط ثبت نام را به طور کامل مطالعه کنند.

انتهای پیام/ ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x