تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

اطفا حریق در مرکز گاز «ال-پی-جی» پل فردیس/حادثه آسیب جانی نداشت

  • کد خبر : 227710
  • 20 آبان 1400 - 1:16
اطفا حریق در مرکز گاز «ال-پی-جی» پل فردیس/حادثه آسیب جانی نداشت

در پی حادثه انفجار محل عرضه گاز مایع در پل فردیس بیش از ۲۵ آتش نشان به محل اعزام شدند و پس از گذشت نیم ساعت تلاش نیروهای اعزامی حریق اطفاء شد؛ این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش کمال مهر ،ساعاتی پیش در پی انفجار مرکز گاز ال پی جی واقع در پل فردیس دچار حریق شد.

تاجی، رییس ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در حاشیه این حادثه، در جمع خبرنگاران، گفت: آتش سوزی در انبار سیلندر گاز مایع که با انفجار تعدادی از این سیلندرها همراه بود، دقایقی پیش به طور کامل مهار و اطفا شد.

تاجی افزود: در ساعت ۱۷ آتش سوزی در یکی از کارگاه های سیلندر گاز مایع واقع در پل فردیس ابتدای جاده مخصوص به مرکز فرماندهی آتش نشانی کرج اعلام شد که بلافاصله ۲۵ نفر از آتش نشانان تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با اقدام‌های سریع انجام شده به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی به سایر سیلندرهای موجود در این کارگاه، حدود ۶۰ سیلندر ۲۵ کیلوگرمی گاز مایع توسط آتش نشان ها از کارگاه خارج و خنک سازی انجام شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به شخصی آسیبی وارد نشد افزود : پس از حدود ۳۰ دقیقه آتش نشانان موفق به کنترل کامل حریق شدند و عملیات لکه گیری نیز به پایان رسید.

به گفته تاجی این حریق، انفجارهایی نیز به همراه داشت که خوشبختانه به دلیل فعال نبودن کارگاه‌های مجاور، این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

تاجی با اشاره به اینکه این انبار سیلندر گاز مایع در گذشته هم دچار حریق شده است، یادآور شد: این واحد یک بار پلمب شد که متاسفانه دوباره فعالیت خود را آغاز کرد و دپوی سیلندر گاز مایع در این واحد باعث این حادثه شده است، علت حادثه آتش سوزی سیلندرها توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ج/ر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x