تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تهیه ۷۰ ویلچر برای نوجوانان معلول البرزی به همت ستاد اجرای فرمان امام (ره)

  • کد خبر : 227643
  • 19 آبان 1400 - 10:25

تعداد ۷۰ نوجوان دارای معلولیت از سوی اداره کل بهزیستی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معرفی شده که امروز تعداد ۳۵ عدد ویلچر با هماهنگی بهزیستی تحویل خواهد شد و ۳۵عدد ویلچر دیگر به محض ارسال، به کودکان و نوجوانان نیازمند اهدا خواهد شد.

به گزارش کمال مهر ، محمدمهدی پورسلیمانی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران، در حاشیه این مراسم، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، گفت: بر اساس تفاهمنامه تنظیمی ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مقرر شد این ستاد نسبت به تأمین و اهدای ۲۷۰۰۰ ویلچر به افراد زیر ١۴ سال در نقاط محروم و کم برخوردار کشور  اقدام نماید که در فاز نخست در هفته جاری، تعداد  ۲۵۰۰ ویلچر در سطح کشور توزیع خواهد شد.

این مقام مسؤول افزود: در استان البرز تعداد ۷۰ نوجوان دارای معلولیت از سوی اداره کل بهزیستی به ستاد معرفی شده که امروز تعداد ۳۵ عدد ویلچر با هماهنگی بهزیستی تحویل خواهد شد و ۳۵عدد ویلچر دیگر به محض ارسال، به کودکان و نوجوانان نیازمند اهدا خواهد شد.

محمدمهدی پورسلیمانی ادامه داد: هدف از این طرح، ایجاد امکان حضور کودکان و نوجوانان دارای معلولیت در جامعه و فضاهای آموزشی،  تفری

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x