تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازگشت ۶ عضو شورای شهر فردیس و مشکین دشت

  • کد خبر : 227604
  • 18 آبان 1400 - 19:22
بازگشت ۶ عضو شورای شهر فردیس و مشکین دشت

طبق حکم دیوان عدالت اداری، ۳ عضو تعلیقی شورای شهر فردیس و ۳ عضو تعلیقی شورای شهر مشکین دشت، جواز حضور در جلسات شورا را دریافت کردند و از این رو حکم ابطال آرا آنان به صورت موقت ملغی شده است.

به گزارش کمال مهر ، ۲۰ مرداد سال جاری بر اساس مستندات، گزارش‌ها و شکایات صورت گرفته، آرای ۶ نفر از اعضای شورای شهر فردیس و مشکین دشت بازشماری و در نهایت پس از تشکیل پرونده و بررسی مسائل پیش آمده در هیات نظارت شهرستان، استان و در نهایت هیات نظارت مرکزی، حذف آنها از لیست نهایی منتخبین شورای فردیس اتفاق افتاد.

پس از رای هیات نظارت مرکزی استان ، ۶ عضو حذف شده شورا با مراجعه به دیدان عدالت اداری شکایت خود را اعلام کردند و در نهایت روز گذشته موفق شدند حکم بازگشت به شورا را از دیوان عدالت اداری دریافت کنند.

به این ترتیب مراسم تحلیف اعضای شورای جدید فردیس و مشکین دشت ، پیش از ظهر امروز با حضور معاونان فرماندار فردیس برگزار شد.

به این ترتیب آقایان مصطفی رشیدی ، ابراهیم رنجبر و صابر نالان از فردیس و هادی بخشی، فرامرز فرمانی و حمید صیادی از مشکین دشت جایگزین اعضای علی البدل شدند و از امروز فعالیت خود را در شورای شهر آغاز کردند.

انتهای پیام/ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x