تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تعداد کلکتور آب‌های سطحی در کرج کافی نیست

  • کد خبر : 227568
  • 17 آبان 1400 - 16:30
تعداد کلکتور آب‌های سطحی در کرج کافی نیست

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: با توجه به تداوم بارندگی و جاری شدن آب‌های سطحی کلکتور‌های آب‌های سطحی برای این شهرستان کافی نیست.

به گزارش کمال مهر ،عمار ایزدیار، عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به تداوم بارندگی و جاری شدن آب‌های سطحی در این شهرستان، گفت:  این شهرستان بدون هیچ زیرساختی به کلان‌شهر تبدیل شد و این‌یکی از اصلی‌ترین دلایل مشکلات امروز شهر است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به این که کرج به‌تناسب رشد جمعیتی که دارد باید توسعه پیدا کند، افزود: همچنان کلکتور‌های آب‌های سطحی در سطح  این شهرستان کافی نیست ازاین‌رو شاهد جاری شدن سیلاب در معابر شهر هستیم.

او گفت: از طرفی کرج دارای شیب است و در پی بارندگی شاهد جاری شدن آب‌های سطحی خواهیم بود، اما سعی داریم با تدابیر تخصصی شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان برای تردد در فصل بارندگی با مشکل مواجه نباشند.

ایزدیار افزود: با پیگیری شورای شهر کرج طرح کلکتور‌های آب‌های سطحی کرج از سر گرفته و عملیات اجرایی آغازشده است؛ این در حالی است طرح از اولویت خارج‌شده بود و جای خود را به احداث طرح های غیرهمسطح و زیرگذر داده بود.

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به این که در پی اعلام هواشناسی و هشدار مدیریت بحران در راستای جلوگیری از سیلاب در کرج اقدام شده است، گفت: طی ۱۵ روز گذشته لایه روبی معابر و جوب‌ها و مسیل‌های آبی در دستور کار قرار گرفت؛ در این راستا مسیر‌های آبی که بسته‌شده بود بازگشایی شدند.

انتهای پیام/ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x