تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کشف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در فردیس

  • کد خبر : 227539
  • 17 آبان 1400 - 13:40
کشف مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در فردیس

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف یک انبار حاوی ۴۰ هزار عدد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی خبری مبنی بر این که فردی در امر خرید و فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سطح شهرستان فردیس فعالیت می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۶ طالقانی این شهرستان قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی انبار دپو مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته شده و با هماهنگی مرجع قضایی به همراه ماموران اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ گودرزی گفت: در بازدید‌های به عمل آمده از این انبار، ۴۰ هزار عدد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از قبیل کیک، شکلات و تافی، پاستیل، بیسکوئیت، دلستر، ویفر، آلوچه و کلوچه کشف شد.

او با اشاره به این که تاریخ مصرف سایر مواد غذایی تاریخ دار نیز جعلی بوده، افزود: متهم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را جمع آوری و بعد از پاک کردن تاریخ مصرف منقضی، با چاپ تاریخ مصرف و قیمت جدید روی مواد غذایی در بسته بندی‌های جدید اقلام را به بازار عرضه می‌کرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز ارزش ریالی اموال مکشوفه را بیش از یک میلیارد ریال دانست و گفت: ضمن این که انبار دپو پلمب شد، اموال مکشوفه نیز تحویل اداره بهداشت و اداره صنعت و معدن شهرستان فردیس شدند.

انتهای پیام /ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x