تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ردپای برخی مدیران در ساخت و سازهای غیرمجاز

  • کد خبر : 227510
  • 17 آبان 1400 - 11:07
ردپای برخی مدیران در ساخت و سازهای غیرمجاز

عضو شورای شهر کرج ضمن انتقاد از ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق ۳ و ۴ کرج، گفت: متاسفانه برخی از مدیران به سادگی تخلف می کنند از شهرداری و مجموعه های نظارتی درخواست می‌کنیم به موضوع ورود کرده و رسیدگی کنند.

به گزارش کمال مهر ، مریم قهرمانی، عضو شورای شهر کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: روز جمعه، مهمان سامانه ۱۳۷ بودیم که یکی از موضوعات مشترک بسیاری از تماس‌ها به بحث ساخت و ساز غیرمجاز در مناطق ۳ و ۴ اختصاص داشت.

قهرمانی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مدیران به سادگی تخلف می کنند، افزود: از شهرداری و مجموعه‌های نظارتی درخواست می‌کنیم به موضوع ورود کرده و رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از گفته‌های خود، از معاونت خدمات شهری شهرداری این کلانشهر برای مدیریت آبگرفتگی های سطح شهر در بارندگی اخیر قدردانی و اظهار کرد: بسیاری از نیروهای این معاونت در ایام بارندگی اخیر شب و روز مشغول خدمت بودند به طوری که موفق شدند احتمال وقوع سیلاب در بسیاری از خیابان ها و معابر را ظرف کمترین زمان ممکن، رفع کنند.

این عضو شورای شهر کرج، همچنین به موضوع سیلاب در منطقه جهان نما اشاره کرد و افزود: این موضوع اصلا موضوع ساده و کم اهمیتی نبود چرا که می توانست هر لحظه باعث سقوط یک کودک یا فرد ناتوان شده و عواقب بسیار بدی را به همراه داشته باشد.

وی اذعان کرد: فارغ از این خطرات، چه کسی پاسخگوی آسیب به اموال و خودروهایی است که در این شرایط متضرر شده اند؟

قهرمانی با اشاره به اینکه طرح بررسی و کنترل روان آب ها از سال ۹۳ تا ۹۵ در شهرداری انجام شده است، ضمن بیان اینکه طرح فوق نیازمند بازنگری است، از عدم اجرای برخی پیشنهادات و نتایج این مطالعات گلایه کرد.

قهرمانی یادآور شد: مشاور طرح سه پیشنهاد را برای منطقه جهان نما ارائه داده بود که متاسفانه هیچ کدام اجرایی نشده و به جای این اقدامات، جوی سرباز ایجاد کرده‌اند؛ این اقدام به معنای این است که باید آمادگی وقوع چنین سیلی را داشته باشیم!

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x