تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بیمارستان که نیست؛ داروخانه‌ها دارو ندارند و جراحان به فردیس نمی‌آیند

  • کد خبر : 227453
  • 16 آبان 1400 - 15:27
بیمارستان که نیست؛ داروخانه‌ها دارو ندارند و جراحان به فردیس نمی‌آیند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: دز یادآور برای عموم انجام می‌شود، افراد مُسن، گروهی که بیماری زمینه‌ای دارند، مشاغل پر خطر اگر ۴ ماه از زمان تزریق دز دوم واکسن آن‌ها گذشته باشد می‌توانند دز سوم را دریافت کنند.

به گزارش کمال مهر ، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی استان، گفت: خوشبختانه وضعیت کرونا در استان البرز به حالت پایدار درآمده و در حال حاضر پس از گذشت چندین ماه کلانشهر کرج در وضعیت زرد رنگ کرونایی قرار گرفته است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز یادآور شد: با این تفاسیر ۶ شهرستان استان البرز در وضعیت زرد رنگ کرونایی و شهرستان طالقان در وضعیت آبی قرار دارند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به حضور دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود: از ابتدای آذر ماه دانش آموزان متوسطه اول راهنمایی در کلاس درس به صورت حضوری حاضر خواهند شد در همین راستا ارائه و مطالب آموزشی به صورت ترکیبی یعنی هم حضوری و هم مجازی انجام می‌شود که برنامه‌ریزی حضور دانش آموزان در مدارس به عهده اولیا و شورای همان مدرسه گذاشته شده است.

بابایی با اشاره به اینکه دریافت واکسن برای معلمان سرویس های مدارس و اولیای مدرسه واجب و ضروری است وی ادامه داد: اما ضرورتی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان به عنوان شرط برای حضور در مدارس اعلام نشده است.

وی در ادامه به اوضاع مطلوب واکسیناسیون در استان البرز اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۸۵ درصد از دانش آموزان البرزی حداقل یک دز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه بیش از سه میلیون دز واکسن کرونا در البرز تزریق شده است، افزود: حداقل یک میلیون و ۸۰۰ نفر از البرز نشین ها دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

این مقام مسؤول دز سوم واکسن در استان، گفت: دز یادآور برای عموم انجام می‌شود، افراد مُسن، گروهی که بیماری زمینه‌ای دارند، مشاغل پر خطر اگر ۴ ماه از زمان تزریق دز دوم واکسن آن‌ها گذشته باشد می‌توانند دز سوم را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: هیچ محدودیتی در نوع واکسن وجود ندارد و همه واکسن‌ها در سبد واکسیناسیون مراکز البرز وجود دارد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x