تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستگاه های اجرایی برای تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند

  • کد خبر : 227351
  • 06 آبان 1400 - 12:29
دستگاه های اجرایی برای تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند

رستمیان گفت: زمان زیادی از ابلاغ تبصره ۲۰ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران می‌گذرد، دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند.

به گزارش کمال مهر،سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در نشست هماهنگی اجرای قانون بند «د» تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰ در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران وضع مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند. دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند، چون این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه موردنیاز آن نیز تأمین شده است.

او افزود: بنابراین کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسئولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: با اجرای این قانون بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال ایثارگران مرتفع می‌شود، لذا باید تمام تلاش خود را در اسرع وقت در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران بکار ببندیم، ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و باید برای خدمت به این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

رستمیان افزود: یکی از مشکلات عمده ایثارگران امروز بحث اشتغال است و باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم، استاندار البرز درزمینه اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شخصا پیگیر هستند و این موضوع موردتوجه ویژه است.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x