تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین

  • کد خبر : 227283
  • 05 آبان 1400 - 10:50
تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین

رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع حادثه در اتوبان کرج-قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه ۳۰ دستگاه با هم برخورد که یک کشته و ۲۳ مصدوم به جای ماند.

به گزارش کمال مهر ،مهرداد بابایی، رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز،  در خصوص تصادف زنجیره ای صبح امروز در اتوبان کرج-قزوین، گفت: در این حادثه ۳۰ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

رییس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه حادثه فوق ساعت ۰۵:۰۹ صبح امروز چهارشنبه ۵ آبان ماه رخ داد، یادآور شد: طی این اتفاق ۲۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه کامیون و ۱ دستگاه وانت در اتوبان کرج قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱ فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شد.

بابایی با اشاره به اینکه سانحه در مجموع ۲۳ مصدوم شامل ۱۱ خانم و ۱۲ آقا داشت، افزود: ۴ نفر از مصدومین در محل از اقدامات درمانی اولیه تکنسین‌های اورژانس بهره مند شده و درمان سرپایی شدند، ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج، ۷ مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و ۱ نفر نیز توسط بالگرد به بیمارستان البرز منتقل شدند.

وی در پایان گفت: متاسفانه ۱ نفر آقا حدوداً ۱۹ ساله نیز علیرغم تلاش های انجام شده، بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x