تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نگران نباشید! نه بنزین گران می‌شود نه سهمیه سوخت از بین می‌رود

  • کد خبر : 227282
  • 05 آبان 1400 - 9:50
نگران نباشید! نه بنزین گران می‌شود نه سهمیه سوخت از بین می‌رود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با بیان اینکه سهمیه کارت سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد، گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد. اختلال ایجاد شده مربوط به مشکل فنی در سامانه هوشمند عرضه سوخت است که تلاش می کنیم در اسرع وقت مشکل رفع شود.‌

به گزارش کمال مهر ،مجتبی دلبری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز،  با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه هوشمند پمپ بنزین‌های استان از روز گذشته، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی که از ستاد کشوری به کلیه استان‌ها ابلاغ  شد، در مرحله اول به منظور سوخت رسانی به شهروندان و جلوگیری از بروز ترافیک و سایر مشکلات، سامانه هوشمند سوخت  را از عملیات خارج کردیم تا بتوانیم سوخت را به نرخ دوم و بدون استفاده از کارت سهمیه عرضه کنیم.

وی افزود: از ۷۵ جایگاه عرضه سوخت در استان البرز ۶۱ جایگاه که حدود ۸۰ درصد جایگاه های عرضه سوخت استان را تشکیل می‌دهد  تا ساعت ۲ بامداد امروز فعال شدند .

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: شهروندان محترم اطمینان خاطر داشته باشند که سهمیه کارت سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد، رفت و ۵۴۰ لیتری که از قبل هم در کارت سوخت‌ها ذخیره می‌شد، همچنان موجود است و مردم پس از رفع مشکل سامانه هوشمند سوخت از ظرفیت کارت سوخت خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: از لحظه بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت،  تمام همکاران در سطح جایگاه های عرضه سوخت حضور دارند و تلاش می کنیم ظرف امروز و فردا با فعال کردن سامانه هوشمند سوخت وضعیت را به حالت اولیه برگردانیم.

تا بهتر شدن اوضاع بنزین، در صورت امکان لطفا گاز بزنید

دلبری با اشاره به ۵۲ جایگاه CNG در سطح استان، گفت: کلیه جایگاه‌های عرضه CNG در سطح استان البرز  فعال است و خلوت هستند. از شهروندان دارای خودروهای گازسوز تقاضا داریم از این ظرفیت استفاده کنند تا کسانی که خودروهای تک سوز دارند برای تعیه بنزین دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به گفته های  وزرای کشور و نفت، و سخنگوی شرکت فراورده های نفتی، تاکید کرد:  هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد. اختلال ایجاد شده مربوط به مشکل فنی در سامانه هوشمند عرضه سوخت است که تلاش می کنیم در اسرع وقت مشکل رفع شود.‌

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x