تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستگیری سارقان منزل در درون کمد دیواری

  • کد خبر : 227245
  • 04 آبان 1400 - 17:03
دستگیری سارقان منزل در درون کمد دیواری

حضور به موقع پلیس، سارقان در حین سرقت از یک منزل در شهر فردیس، علی رغم مخفی شدن در داخل کمد دیواری دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ کامران ملکی،  فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام حضور خودرویی مشکوک در مقابل یک ساختمان در شهرک بعثت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷ بعثت به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با حضور ماموران مشخص شد که شخصی داخل خودرو اعلامی به صورت خوابیده اسکورت سارقان از یک منزل است که در مرحله اول نامبرده در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

ملکی گفت: در ادامه مأموران با حرکت به سمت ساختمان متوجه شدند که سارقان با شکستن قفل درب ساختمان وارد منزل شده و در حال سرقت هستند.

او افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل شده و در بازرسی از منزل سارقان را در حالی که در داخل کمد دیواری مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  با اشاره به این که در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر ۳ آن‌ها دارای سوابق متعدد سرقت بوده و تازه از زندان آزاد شده اند، گفت: رعایت نکات پیشگیری از سرقت منزل مانند استفاده از قفل‌های مطمئن، نصب دوربین و درب‌های ضد سرقت تا مقدار زیادی از سرقت اموال پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام/ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x