تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کمک دولت برای تثبیت هزار شغل در یک واحد صنعتی بزرگ

  • کد خبر : 227192
  • 04 آبان 1400 - 13:35
کمک دولت برای تثبیت هزار شغل در یک واحد صنعتی بزرگ

استاندار البرز گفت: فرماندار چهارباغ و معاون امور اقتصادی استانداری مکلف هستند ظرف دو هفته آتی برای رفع مشکل واحد تولیدی لوازم خانگی اقدام کنند.

به گزارش کمال مهر ، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان که با هدف حمایت از تولید کالای ملی صورت گرفت، گفت: حمایت از کالای ایرانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است از این رو ما نیز بعنوان کارگزاران این نظام با برنامه ریزی دقیق در جهت رفع موانع راه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اقدام کرده‌ایم.

استاندار البرز ادامه داد: این واحد بزرگ تولید لوازم خانگی یک برند معروف ملی است که بیش از نیم قرن سابقه تولید و عرضه لوازم با کیفیت خانگی را در کارنامه دارد.

شهبازی با بیان اینکه بیش از هزار نفر در این واحد مشغول به کار هستند، اظهار کرد: مدیران و کارکنان این مجموعه با تعصب به خاک ایران زمین و حمایت از تولید کشور و تحقق و اجرای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مشکلات در راستای توسعه تولیدات دارند که در صورت رفع آن بیش از هزار نیروی کار جدید نیز به مجموعه اضافه می‌شود.

استاندار البرز یادآور شد: معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت و فرماندار چهارباغ مامور شدند تا ظرف ضرب الاجلی ۱۰ روزه با توجه به راهبردهای مقام معظم رهبری و برنامه های دولت محترم، مشکلات و موانع را برطرف کنند.

وی افزود: قدردان اقدامات و تلاش های تولیدکنندگان عزیز کشور هستیم که در چنین شرایط سخت تحریم های ناجوانمردانه همچنان مستحکم و استوار به امر تولید مشغول هستند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x