تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

کمک ۲.۵ میلیاردی معلم بازنشسته البرزی به ساخت مدرسه در منطقه محروم

  • کد خبر : 227191
  • 04 آبان 1400 - 12:45
کمک ۲.۵ میلیاردی معلم بازنشسته البرزی به ساخت مدرسه در منطقه محروم

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: مدرسه حبیب بن مظاهر با کمک ۲.۵ میلیاردی معلم نیکوکار بازنشسته البرزی برای سال تحصیلی آتی تکمیل خواهد شد.

به گزارش کمال مهر ، حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز،  گفت: با کمک یک معلم بازنشسته نیکوکار مدرسه حبیب بن مظاهر که در منطقه ای کم برخوردار در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج قرار دارد، تکمیل می‌شود.

وی در خصوص این مدرسه یادآور شد: مدرسه حبیب بن مظاهر در ۳ طبقه در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در حال تکمیل است که به دلیل کمبود اعتبار هنوز تکمیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ و نیم میلیاردی معلم نیکوکار، تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار مدرسه حبیب بن مظاهر تا نیمه اول آذرماه تکمیل و به آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تحویل داده می‌شود.

مهرانی با بیان اینکه تفاهم نامه تکمیل این مدرسه با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز صورت گرفت، یادآورشد: تکمیل این مدرسه برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس از جمله مطالبات اولیای دانش آموزان با توجه به کمبود فضای آموزشی دراین منطقه کم برخورداراست.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در استان البرز مهاجرپذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی برای البرز زمینه ساز مشکلات فراوانی شده است.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x