تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستبند پلیس بر دستان سارقان ساختمان‌های نیمه کاره

  • کد خبر : 227000
  • 01 آبان 1400 - 15:48
دستبند پلیس بر دستان سارقان ساختمان‌های نیمه کاره

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در مناطق غربی شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند، سارقان در طول شبانه روز در یک گروه ۳ نفره با شیوه‌های مختلف وارد ساختمان‌های در حال احداث شده و اقدام به سرقت اقلام آن‌ها می‌کنند.

نادربیگی با بیان این که با تلاش کارآگاهان یکی از متهمان در مدت کوتاهی شناسایی و تحت نظر قرار گرفت گفت: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه این سارق حرفه ای، در یک فرصت مناسب متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیرشد و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.

او با اشاره به کشف مقداری اموال مسروقه در مخفیگاه متهم، افزود: در تحقیقات انجام شده متهم به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانش اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم در منطقه رجائی شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ آن‌ها دستگیر و به همراه متهم اصلی پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x