تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

منطقه‌ای محروم در برابر چشمان لاکچری‌ نشین ها/ بازدید اعضای شورای شهر از شهرک قائم در مهرشهر کرج

  • کد خبر : 226881
  • 30 مهر 1400 - 14:08
منطقه‌ای محروم در برابر چشمان لاکچری‌ نشین ها/ بازدید اعضای شورای شهر از شهرک قائم در مهرشهر کرج

ساکنان شهرک قائم (اختر آباد) مهرشهر از بافت فرسوده، نبود فضای سبز و عدم رسیدگی کافی شهرداری به این منطقه در حضور اعضای شورای شهر کرج گلایه کردند.

به گزارش کمال مهر ، علیرضا رحیمی نائب رئیس و مجتبی حاجی قاسمی دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج به همراه محمد یساولی مدیر منطقه چهار، علیرضا عاقلی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری کرج و سایر مسئولین از محله شهرک قائم (اخترآباد) مهرشهر بازدید نموده و از طریق ارتباط مستقیم با مردم در جریان مشکلات و درخواست های شهروندان قرار گرفتند.
علیرضا رحیمی نائب رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه ارتقای امکانات رفاهی و سرانه های خدماتی و عمرانی موجب کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی می شود، افزود: مدیریت شهری کرج با هدف عدالت محوری، توسعه متوازن شهری و محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار به دنبال پاسخگویی به دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان است.
وی در ادامه روح حاکم بر فعالیت های مدیریت شهری را همدلی، همزبانی و مدیریت جهادی دانست و بیان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که تمرکز سرانه ها و امکانات رفاهی به سمت مناطق مرفه و برخوردار شهر گرایش پیدا نکند و با نگاهی عدالت محور به دنبال پراکندگی عادلانه پروژه ها و طرح های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی باشیم.
در ادامه این بازدید، مدیر منطقه چهار شهرداری کرج با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان جزو وظایف اصلی شهرداری هاست و برنامه ها و طرح های عمرانی، خدماتی این شهرداری در پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان است، افزود: شهروندان خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می دهند و در مقابل تحقق خواسته ها و مطالباتشان قدرشناس هستند و ما مسئولان می بایست در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهر و شهروندان تمام تلاش خود را به کار گیریم و پروژه های خدماتی و عمرانی را به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانیم.
در انتهای این بازدید نیز اعضای شورای اسلامی شهر به مردم نوید دادند که موارد شناسایی شده در این بازدید و درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان بررسی و در دستور کار شهرداری منطقه چهار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x