تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام

  • کد خبر : 226699
  • 27 مهر 1400 - 16:15
تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: سیستم اعلام حریق هوشمند شامل مراکز کنترل اعلام حریق آدرس پذیر، آشکار ساز دودی، آشکار ساز حرارتی، آژیر فلاشر، شاسی اعلام حریق آدرس پذیر و ماژور‌های مربوطه است که توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه در حال تولید است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان این که حدود هفت کشور در دنیا تولید کننده این سیستم به صورت کامل هستند، افزود: سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر برای  طرح های بسیار بزرگ استفاده که به خوبی قابلیت شناسایی نقطه حریق را دارد.

ثناگو مطلق با بیان این که این مجموعه از نخستین شرکت‌ها در کشور است که موفق به ساخت این محصول شده، گفت: ظرفیت تولی اسمی این شرکت سالیانه ۱۵۰ هزار قطعه است، این در حالی است که این در صورت تامین مواد اولیه و تجهیزات ظرفیت تولید آن به ۳۰۰ هزار قطعه در سال نیز خواهد رسید.

او با بیان این که با افزایش تولیدات توسط این شرکت زمینه برای صادرات محصول نیز فراهم می‌شود، افزود: با تولید سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر توسط تولید کننده داخلی از خارج شدن میلیون‌ها دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این سیستم با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت متخصصان کشورمان بومی سازی که بخش زیادی از نیاز کشور به واردات این محصول را رفع می‌کند.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x